dissabte, 1 de febrer del 2014

10.000 GRACIES!!!


JA SON 10.000 VISITES!!!



No se com agrair amb paraules el que sento en veure que el meu blog, el qual pensava que només anava a veure la meva familia i els meus amics, ha arribat a la gran xifra de 10.000 visites.
Encara recordo com fa poc més de nou mesos vaig començar la meva aventura bloguera amb una entrada dedicada als detalls i poc després el van succeir d'altres de jardineria, viatges, cuina etc i aixi arribem a les 40 entrades actuals, després em trobo aquí asseguda observant les visites i seguidores (ni més ni menys que 182, una altra cosa inimaginable per a mi) i desitjo publicar per què no? 40 més, almenys ......... i seguir parlant amb tots vosaltres  de racons  i detalls,  i de mil temes més que m'agradaria compartir amb tots vosaltres.


Gràcies per visitar-me, llegir-me i sobretot, per deixar-me compartir amb vosaltres aquestes petites coses que em fan sentir molt feliç.



                                         10.000 gràcies
                                              i
                                  10.000 petons
                                        Júlia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada